(model standard – conditiile de rezervare, plata / penalizare si cele de calatorie pot varia in functie de politica hotelului, touroperatorului, destinatiei si companiei aeriene si vor fi specificate in fiecare caz impreuna cu bonul de comanda si contractul de servicii turistice transmis clientului)
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu-i permite turistului sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa nu-i acorde permisiunea de intrare pe teritoriul statului unde efectueaza sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
In cazul pachetelor care includ zboruri charter, grupul minim este de 80% din capacitatea avionului. In cazul in care numarul turistilor estemai mic, pretul poate fi recalculat sau zborul poate fi anulat. In incercarea de a nu compromite
vacantele celor inscrisi, agentia Mediterana Tour si partenerii sai organizatori pot schimba compania aeriana si in aceeasi masura si capacitatea avionului. Toate modificarile care au loc in aceste situatii se vor face cu conditia oferirii unor servicii similare din punct de vedere calitativ.
Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea
taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de hoteluri sau de catre agentia organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada de timp si pentru un anumit numar de locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia din partea organizatorului de a anunta epuizarea locurilor puse in vanzare. In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientii care au achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.
In cazul pachetelor de servicii care cuprind si transportul cu avionul (zbor regulat sau zbor charter), agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare de eventuale modificari ale orelor de plecare si sosire. Daca
transportatorul este vinovat de aceste decalaje va acorda asistenta turistilor conform Regulamentului EC 261 din 2004 al Parlamentului European implementat prin HG1912 / 2006. Prima si ultima zi din sejur nu sunt considerate
zile de turistice, fiind zile de transport. Orele de plecare si sosire sunt informative, ele pot fi modificate de transportator cu un aviz prealabil. Sosirea la aeroport se face cu min. 3 ore inainte de ora imbarcarii. Prezentarea biletului de avion este obligatorie! Bagajele permise pentru calatorie sunt: 23kg bagaj de cala si max. 10kg bagaj de mana pentru fiecare pasager. Infantul 0-1.99 nu are loc in avion si are dreptul la un bagaj de 10kg + un carucior pliabil. Fiecare membru al familiei are dreptul la o singura piesa de bagaj de cala (23kg) si nu se admite cumularea greutatii bagajelor per familie Conditiile si costurile aferente transportului echipamentelor speciale pentru vacanta sunt cele afisate pe site-ul companiei aeriene. Excedentul de bagaje se achita direct in aeroport. Distribuirea locurilor in avion se face la check-in.
Mediterana Tour si partenerii sai organizatori ai pachetelor turistice, asigura un reprezentant vorbitor de limba romana/engleza, pe durata sejurului. Reprezentantul local se ocupa de primirea clientilor la aeroport, urmareste ca serviciile sa fie conforme cu voucherul primit si comandat de client, se preocupa sa remedieze eventualele neconcordante, prezinta destinatia si excursiile optionale, face inscrieri la excursiile optionale pentru cei care doresc
Lista excursiilor optionale poate fi solicitata de la agentul de turism. Acestea pot fi rezervate la destinatie prin reprezentantul local al agentiei organizatoare. De regula, excursiile optionale sunt organizate de partenerul local si
sunt recomandate ca servicii sigure, dar calatorul nu are obligativitatea de a le achizitiona de la acesta. Preturile excursiilor depind de nr. turistilor inscrisi si pot fi mai mari decat cele existente la receptia hotelului sau
alte agentii locale. Diferentele de pret cuprind plecare / intoarcere direct de la / la hotel, servicii de ghid (eventual lb. romana).
Agentia de turism organizatoare nu este responsabila pentru reclamatii referitoare la excursiile optionale organizate local. Toate acestea se rezolva la fata locului.
Informatiile detaliate despre Sejur vor fi inmanate turistilor inainte de plecare si vor cuprinde urmatoarele puncte:
– Detalii partener extern – nume, persoana de contact, telefon;
– Detalii reprezentant Mediterana Tour la destinatie – nume, telefon;
– Detalii Reprezentant Mediterana Tour in aeroport Romania – nume, telefon;
– Orar de zbor actualizat (daca este cazul)
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica
orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar
predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din
doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant
sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare
sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider,
seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite
la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii
facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor
de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu
pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a
agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.
Prezentul pachet de servicii include:
-Asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare disponibila si actualizata la zi pe urmatorul link
*Aceasta asigurare este valabila doar in cazul in care Mediterana Tour este agentia organizatoare. In caz contrar, turistul va fi informat in contractul de servicii turistice despre numele si detaliile agentiei organizatoare si detaliile instrumentului de garantare a pachetului turistic ales de catre turist.
– Optional, va recomandam sa incheiati asigurarea medicala si storno https://mediteranatour.ro/asigurare-calatorie-covid-19/